tirsdag 8. februar 2011

Familiebandet

-Mamma, når skal jeg få gitar, spør StoreLou.

Vi ligger i sofaen og chill'er. Far sjøl er på jobb og LilleLou har akkurat blitt lagt. Det er et hellig tidspunkt for StoreLou og mamma, og tida for fine samtaler.

-Gitar, har du tenkt å starte band, lurer jeg.

-Ja, med pappa, LilleLou og mamma, svarer StoreLou fornøyd.

Jeg føler seg stolt. Starte band, det er det annen svung over enn rosa prinsesser.
                                                              Flott Blondie t-shirt fra Etsy

-Mamma kan spille gitar, pappa kan spille trommer og jeg piano, planlegger Lou.

-LilleLou, da?

-Hun kan ta bilder!

Hm, jeg blir ikke helt fornøyd med den. Skal det være famileband, så skal det være. Da må alle familiemedlemmene joine bandet.

                                                                    Nusselige kort fra Etsy

-Vi trenger jo bass, lyser jeg opp. DET kan LilleLou spille!

-Nei, hun kan spille fløyte eller trompet, svarer StoreLou.

Og med assosiasjoner til fløytebandet Jethro Tull (som er en skikkelig ikke-favoritt),  er det over med det fete rockebandet. Fløyteband, liksom?-Nei, takk, da går vi heller for surfeplanene til StoreLou. 

3 kommentarer:

Pia sa...

Kult med familieband! Vesla her har fått sansen for storebrors trommesett, og koser seg når hun får tromme heftig i vei.

Lemi sa...

Jo takk for d.. Me en data som har tatt kvelden, og en ny telefon uten direkte tilgang t blogger, sånn som den gamle, og en ipad som ikke støtte blogger, så blir d litt vanskelig å bare legge ut sånn i full fart.. Men no har æ lasta ned en app på telefonen som gjør d mulig å blogge fra den, så da blir d kanskje litt lettere.. Vi får se..
Lykke til me bandet!! Lille lou kan jo synge ;)

Lykkeliten sa...

Så gøy med familieband! Hadde vært utrolig kult med en video av fløytebandet;)) Håper så inderlig skolene slutter med blokkfløytene før snuppene begynner....;)
Ha en nydelig helg! klem♥