lørdag 29. mai 2010

Kjære Pappa!




Mamma har sagt at mens vi er hos Bestemor og Bestefar, er du på en rockefest i Tromsø. Jeg ville også være med, men mamma har sagt at du skal kjøpe fin gave til meg, så da går det greit.



På toget til Bestemor og Bestefar har jeg sunget for alle de andre passasjerene. Jeg sang Danglebær og My boobs, my boobs are ok, og da tror jeg mamma ble kjempestolt av meg!


Også har jeg fått ny sparkesykkel.



Jeg plukket masse blomster.-Og selv om det kanskje ser ut på bildet som om jeg bare spiser is, så gjør jeg ikke det. Jeg har også spist Napoleonskake, skolebrød, sjokoflakes, sjokolade og smulteringer.-Og drukket sjokomelk.



Lillesøster har begynt å klappe. Hun koser seg ute i de nye, fine klærne sine. Mamma sa nemlig at siden du var på sånn rockefest og sikkert slang om deg med penger, så skulle jammen hun shoppe dyre klær til oss. Synes forresten det er litt dumt at du bare slenger pengene dine rundt. Tenk alt du kunne ha kjøpt for dem. Sånn katt som mamma hadde når hun var liten, for eksempel..


Lillesøs har forresten ikke bare vært glad. Sånn som her. I går natt var hun våken nesten hele tida. Og da hun sovnet, våknet jeg. Og da var mamma så snill at hun sa det var greit at jeg gikk alene ned til Chacko-hunden. Også fikk jeg vekke bestemor. Hun måtte forresten sove litt etter middag. Sa det var tidlig å stå opp før seks. Jeg syntes det gikk helt greit, jeg!



Mamma at jeg måtte si at det ikke bare er du som har fint vær i Tromsø. Vi har også fint vær. Mamma sa jeg skulle si badevær, men vi har ikke badet, altså!





Jeg har lekt masse med Chacko-hunden.
Det er moro.



-Også har jeg sparket fotball.
Selv om du sier jenter enten skal spille golf eller tennis, fordi det er der pengene er. Jeg skjønner ikke det med de pengene der, jeg.
Men mamma sier at du synes jentefotball er skikkelig bra. Og det synes jeg også, da.


3 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herlig innlegg og herlige bilder! :)))

God helg!

Vibeke :)

Barbros lille atelier sa...

Hi, hi, utrolig vittig! Du skriver så herlig:-)

Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fornøyelig innlegg. Viktig at alle koser seg og at det er balanse, ja.☺