mandag 29. august 2011

Fin mandagskveld


-Nei! Nei! Nei!

Slemme mamma som tar på pysjen jeg har prellet av meg.

-Og slemme pappa som er på jobb og ikke kan joine meg på soverommet til jeg sovner.(og mamma som nekter å joine meg på soverommet til jeg sovner)

Og væææææææeh for at mamma ikke lar meg stå og vræle i senga og legger meg ned.

Mere væææeh for at hun tar boken ut av senga.

Høylydt væææeh for at hun legger den tilbake i senga igjen..

Vææææehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!


8 kommentarer:

Frk.Virrum sa...

Syns ikke synd på deg, men all sympati til mammaen din!

Huff...sånne kvelder har vi for tiden også. SLitsomt. Sånn er det med den saken.
MEn...mamma bestemmer!

KLem!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hurraaaaa! ;P

Whitebite sa...

finfin mandagskveld da altså?

Bondekona sa...

Leggetid kan være slitsomme greier..
:)

Sovnet tilslutt?

Dragemamma sa...

Kjent!

Ann-Kristin sa...

Huff! Slike kvelder vil vi ikkje ha!

Lemi sa...

Hehe d ska kje være lett å være liten, eller mamma for den saks skyld ;)

Marianne sa...

Var noe veldig kjent med mandagskvelden din altså!!! Tror jeg har vært borti noe sånt før asså!! :) ugh, slitsomt, men det går vel over en gang...? :)