mandag 8. november 2010


Tusen takk til finfine Camulen for kirsebæret! Med det følger en utfordring om å skrive 3 ting man liker å gjøre:

1. Høre på musikk.
Før i verden gikk mesteparten av studielånet til å kjøpe ny musikk. Etter at ungene kom til, har jeg ikke like god tid til å oppdatere meg. -Men jeg er ofte på Spotify eller andre steder på jakt etter noe uhørt og bra.

2. Snakke i telefonen når jeg er ute og går.
På tur hjem fra jobb, til barnehagen eller i butikken? Sjansen er ganske stor for at jeg er i telefonen. Litt effektiv på en måte, veldig hyggelig og littebitt dårlig uvane. Liker det godt, men jobber med saken.. 

3. Lese bøker.
Jeg liker å lese bøker, og er som med musikk, alltid på jakt etter noe ulest og bra.-Og skulle jeg komme over en ny favoritt som i tillegg har gitt ut flere bøker, er lykken komplett. 

Utfordringen innebar også å legge ved et favorittbilde.

Bildet viser aller første møte mellom StoreLou og LilleLou på Haukeland Sykehus 2.juli 2009, morgenen etter at minsten kom til verden. 

Jeg sender kirsebær og utfordring videre til flotte og ærlige Frøken Fryd.

3 kommentarer:

Camilla Simone sa...

Tusen takk for utfordringen. skal svare på den med en gang. Mye morsomere enn pbl *smile*

Pia sa...

Grattis med kirsebær!

Bling - our elf on the shelf sa...

Gratulerer med kirsebæret :)