søndag 24. oktober 2010

Hva man ler av

 Jeg fikk en utfordring av Pia, ; Når lo du sist, og hvorfor?

Det er mye å le av; blogginnlegg, for eksempel dette fra Bergljot, artige snutter på tv, LilleLous rå og dype latter, StoreLous påfunn osv.

Lørdagskvelder er det igrunnen lite artig på tv. Derfor fant jeg frem VG fra igår, som jeg ikke hadde rukket å lese. Like greit å bla gjennom, så har man nå gjort det, tenkte jeg. Så kom jeg over denne tegneserien og lo så tårene trillet. Enkel humor, med andre ord..

Frekt og freidig tjuvlånt..

Utfordringen sendes videre til Drømmehagen og Camulen...

4 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Hihihi, minner meg om bikkja mi.
Hadde vi satt ned ett slik skilt hadde nok Spott satt opp samme ansikt *knegg*

Og jeg skal ikke gå på parfymeri å be om råd skjønner jeg, makan!
Håper du får en fin dag.

Klem :)

Kathrine sa...

Haha, den var jo bra også!
Koselig blogg du har, jeg kommer igjen :-)

Trine sa...

Ho ho - jeg har ledd godt av Bergljot for dette, jeg også!

Pia sa...

He he, ja, det er mye som er morsomt!