onsdag 20. oktober 2010

Da snøen begynte
å dale fra himmelen i ettermiddag,
var det en frøken som ble glad.


Hun tok på seg
de nye vinterskoene
og skynte seg ut i vinterværet.

Hun hadde glemt
at hun timer før
hadde proklamert at hun
hatet snø
(akkurat som mamma).

Man måtte nemlig klemme sammen
de snøfnuggene man fant
og lage årets første
snøball!

Etter utagerende oppførsel,
måtte StoreLou hente seg litt inn.
Nystøvlene måtte selvsagt være på.

Så ble dagen avsluttet
med favorittbarne-Tv,
"Ugler i mosen"..

..så lenge LilleLou klarte
å la storesøs
ha på seg lue innendørs.

6 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Gjett om det var jubel her og da de første snøfnuggene dalte ned:-) Mor sjøl følte det var ALTFOR tidlig...

Camulen sa...

Jeg gruer meg, jeg gruer meg, jeg gruer meg...

Elisabeth, innerst i veien sa...

Nye lilla cherrox var på luftetur for første gang her i dag også...og i morgen er det meldt snø.

Bling - our elf on the shelf sa...

Søte snuppa :)
Her er det også snø, ganske mye snø faktisk.
Men om alt er som det bruker å være så er den borte allerede i morgen ;)

Gratulerer med vel gjenomført tannfelling.

Vingesus og Julebrus sa...

Så søt og med stor forventning i blikket!! Flotte jenter!!
Jeg for min del håper det går i allefall en måned til uten snø, men ryktene vil ha det til at det er meldt snø i dag her østpå. I skrivende stund er himmelen skyfri og solen skinner, så la oss håpe det fortsetter.
Ha en god dag! Klem!

Lykkeliten sa...

Så herlige bilder av de nydelige jentene♥
Ble liv i leiren her også når største snuppa så at snøen kom;) Jeg elsker snø, men må innrømme at det passet litt dårlig akkurat nå! Syk og alene hjemme i 21 dager + snø var ikke akkurat det jeg håpte på;)

Den luen var kjempeherlig!
Ha en super helg, Klem♥