onsdag 12. mai 2010

Fin, ny sommerbukse


For noen uker siden så jeg en kjempefin bukse hos Pias verden. Den slapp liksom aldri taket, så jeg måtte bare bestille en i et annet stoff til Lillelou.

Den er laget av den kreative damen med bloggen Siris design.


Hm, merkelappen til Siri
skulle kanskje vært bak,
men den var søt den også...


Godt jobba, mamma!


-Ta bilde av meg, da, mamma!
(-Seffer'n, vennen, ugler er jo bloggmote om dagen!)


Fotoglis og knøing på gulvet...


..og litt søskenkjærlighet


Søte småføtter


...Og til slutt ser jeg at
hele føtter
hadde gjort
susen ...

6 kommentarer:

Pia sa...

Så kult! Siri er flink, ja, og denne buksa var jo skikkelig herlig!

Barbros lille atelier sa...

Knallstilig bukse! Siri lager utrolig masse fint! Likte veldig godt uglegenseren og:-)

Klem

Camulen sa...

Søte barn og fin blogg! Hit kommer jeg igjen!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kule bilder og den buksa er jo bare superfin! ☺

Lemi sa...

så søte små.. og søte bukser, trur æ må sy nån sånne bukser ja....

SiriR sa...

Åh, så søte jentene dine er:)
Og gøy å se buksa på!

Takk igjen for bestillinga,
hilsen Siri