torsdag 25. februar 2010

Må bare ha det



Hver morgen starter på den samme måten; jeg må ha brødskive med gulost og kaviar, blir nesten morderisk om det er tomt for en av delene.


 Jeg har ikke spist kaviar i hele mitt voksne liv, har rett og slett ikke likt det. Ikke før jeg fikk Iris. Det er jo ganske vanlig å ha dilla på enkelte matsorter i graviditeten.-Men jeg kan ikke huske å ha hørt om tilsvarende diller etter fødselen. Imidlertid hadde jeg samme greia etter at Maja ble født.


Da måtte minst en slik muffins fra Aunt Mabel's innabords hver dag. 


Med en slik Olden til. Idag synes jeg både muffins og drikken smaker skikkelig syntetisk! Kan virkelig ikke fatte at jeg hadde hangups på de produktene.




..Mens hvit sjokolade, derimot.. Yummy! (Bildet er fra melk.no)


Har du hatt noen diller? 

Ingen kommentarer: